Scurt tratat de riffologie

Un intro armonios de 2 minute, după care gata, urgie sistematică, ce toacă mărunt, precis şi curat timp de 3 sferturi de oră. „Pure American Metal”. Lamb of God.

După succesul cu „Sacrament” (2006), thrash-erii de la
Lamb of God revin pe 24 februarie cu „Wrath”, cel de-al cincilea album de studio al lor. În 2009, una dintre cele mai disciplinate trupe din categoria (semi)grea pune la dispoziţia ascultătorului 11 piese forjate cu mare atenţie, pline de energie, dar şi de detalii migăloase. Ceva mai dur decât precedentul album, „Wrath” oferă în primul rând un thrash metal sănătos, bazat pe o secţie ritmică de invidiat (Chris Adler este unul dintre bateriştii mei preferaţi), cât se poate de alert, dar şi cu suficient balans, apoi riffuri de chitară care ar putea figura în orice manual de gen şi, în final, vocea lui Randy Blythe, care sună de parcă ziua de mâine nu mai conteză.

Ascultaţi mai jos „Grace”, preferata mea de pe acest album:

Explore posts in the same categories: Muzică

Etichete: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 comentarii pe “Scurt tratat de riffologie”

  1. Tudy Says:

    e foarte laudat albumul si s-a scris des despre el in ultimele zile si incep sa cred ca pe buna dreptate. m-a prins piesa asta

    • razvanbraileanu Says:

      E pe bune, crede-mă! Eu nu sunt un mare ascultător de chestii mai dure, dar Lamb of God m-au dat pe spate. Plus că albumul de faţă, „Wrath”, este beton din toate punctele de vedere.

  2. Tom Says:

    incep sa imi dau seama ca nu am facut rau sa bag formatia asta in top 3 personal, alaturi de nevermore si in flames.

  3. klawz Says:

    voi chiar nu auziti ce voce nasoala si comuna si deci inexpresiva are baiatu ala? bleah

    • razvanbraileanu Says:

      Randy nu e un virtuos, departe de asta (recunoaşte chiar el), dar mi se pare că se integrează foarte bine în muzica pe care o cântă trupa. Acum, sunt o grămadă de formaţii despre care cred că ar suna mai bine cu alt vocal, dar alegerea nu depinde de mine. În privinţa Lamb of God, eu sunt mulţumit.


Lasă un răspuns

