Dream Theater în negru şi argintiu

Pe 23 iunie apare noul album Dream Theater, cu un titlul care deja promite satisfacţii auditive majore – „Black Clouds & Silver Linings”.

Lista pieselor este şi ea de bun augur:

01. A Nightmare to Remember
02. A Rite of Passage
03. Wither
04. The Shattered Fortress
05. The Best of Times
06. The Count of Tuscany

Albumul va fi lansat şi într-o variantă specială, însoţit de un CD cu mixurile instrumentale şi de un CD cu 6 coveruri. Cum eu sunt fan Dream Theater, dar şi fan coveruri, va daţi seama cât de greu o sa treaca timpul până în iunie, mama ei de relativitate! Uitându-mă la coperta albumului, şoarecele ăla alb mă face să cred că unul dintre coveruri va fi „Sugar Mice” de la Marillion, pe care Dudu a tras din greu aseară.

Explore posts in the same categories: Muzică

Etichete: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 comentarii pe “Dream Theater în negru şi argintiu”

  1. Razvain Says:

    Si eu mor de nerabdare, insa nu ma incanta faptul ca vor fi doar 6 piese. De obicei imi plac piesele mai scurte 4-5 minute, chiar daca e progressive.

    • razvanbraileanu Says:

      Din punctul meu de vedere, singura piesă Dream Theater lungită inutil e Missunderstood. Dar sunt de acord că la prog e mai greu să faci piese concentrate în 5 minute decât să te lansezi în pasaje instrumentale interminabile. Oricum, am un feeling bun legat de albumul ăsta.

  2. Ovidiu Vanghele Says:

    Impartasesc acelasi feeling bun al lui Razvan despre album. Citeam un interviu cu ei, dat candva anul trecut, in care spuneau ca urmatorul album va fi o intoarcere la radacini. Interesant…

  3. ionescu Says:

    Cum poate un titlu sa promita ”satisfacţii auditive majore”? Esti copil de clasa a 5-a?

    • razvanbraileanu Says:

      Cosmin, antiteza „black clouds” – „silver linings” din titlu înseamnă că o să fie un album echilibrat, cu bucăţi întunecate, dar şi cu bijuterii melodioase (există un trailer al albumului, care suna mai mult decât promiţător). În plus, e un titlu care sună bine, nu?

  4. ionescu Says:

    Suna bine recunosc. Dar totusi astept albumul. Am mai luat capcane de genul asta 🙂

  5. Andrei Says:

    Numai sa nu insemne ‘black clouds’ adica incetosat si nesigur si ‘silver linings’ adica liniar. Coperta nu-mi place, prea multe lucruri ingramadite, prea multe simboluri fara legatura intre ele, prea kitchioasa. Deci pana acum singurul lucru ce mi se pare promitator e banuitul Marillion. Da, sunt cat se poate de pesimist, ca sa fiu surprins cat mai placut – sa speram.

  6. royksopp Says:

    las sa fie piese lungi, nu sonerii k pe octavarium 🙂


Lasă un răspuns

