Bucureşti-Sibiu, dus-întors

Din scurta călătorie la Sibiu am ales 6 fotografii:

Munţii Făgăraş din România, nu din Noua Zeelandă

Piaţa Mare din Sibiu

Piaţa Mare din Sibiu

Pe o străduţă din Centrul Istoric

Pe o străduţă din Centrul Istoric

Curtea interioară a Primăriei

Curtea interioară a Primăriei

Cel mai atre graffiti ever

Cel mai tare graffiti ever

Munţii Bucegi, unde încă nu a venit primăvara

Munţii Bucegi, unde încă nu a venit primăvara

Partea frumoasă a călătoriei s-a încheiat la Ploieşti, la întoarcere. Pe marginea căii ferate, până la Bucureşti, sunt câmpuri întregi de gunoaie. Nu vorbesc despre pungi şi pet-uri aruncate ici-colo, ci despre tone de gunoi din care pasc cai. Asta n-am vrut să fotografiez. Dar dacă vreţi vreodată să emigraţi şi mai aveţi o mică îndoială că nu faceţi ce trebuie, luaţi trenul până la Ploieşti şi uitaţi-vă pe geam. That should do it.

Explore posts in the same categories: Foto, Nervi

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 comentarii pe “Bucureşti-Sibiu, dus-întors”

  1. Ileana Racheru Says:

    Frumoase poze! In Maramures sticlele de plastic se gasesc in rauri si pe camp. Un banc cinic… Discutie intre un suedez si un roman. Suedezul:- Nu stiam de ce sunt atat de multe sticle de plastic la noi…Pentru ca la voi, in Romania, cresc pe camp!

  2. Garm Says:

    Absolut fabulos Grafitti-ul – mi-am permis sa il preiau si eu :).

    • razvanbraileanu Says:

      Şi poza are o istorie, în afară de faptul că e un stitch făcut destul de stângaci în Photoshop.
      Carevasăzică, graffitiul cu pricina e într-un pasaj pietonal ce trece pe sub calea ferată, în apropierea gării. Nu am putut să-l fotografiez când l-am văzut, în seara în care am ajuns la Sibiu, aşa că, în ziua în care am plecat înapoi spre Bucureşti, la 5 şi jumătate dimineaţa, bântuiam singur prin pasajul ăla spooky ca să imortalizez panseul plin de înţelepciune.


Lasă un răspuns

