Două luni de zbârnâială

Ieri s-au împlinit două luni de când eu şi Dudu facem echipă pe partea ritmică a unei trupe formate din 40% jurnalişti şi 60% bugetari.

Două luni în care, după ce ne-am tatonat reciproc, am ajuns să ne cunoaştem destul de bine. Niciunul dintre noi nu funcţionează încă la parametri optimi – el are nevoie de un setup profi, eu trebuie să studiez ceva teorie şi să exersez chestii tehnice -, dar, pentru început, e bestial!

După trei luni de repetiţii (dintre care două cu Dudu), suntem în stare să cântăm cel puţin decent cinci coveruri, mai lucrăm la încă două-trei şi am început şi o compoziţie proprie a unuia dintre chitarişti. Nu e rău deloc!

Explore posts in the same categories: Muzică

Etichete: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 comentarii pe “Două luni de zbârnâială”

  1. Pigei Says:

    Spune doua cuvinte pliz si despre statia aia Hartke, din poza doi, dreapta jos. Te pupez.

    • razvanbraileanu Says:

      O, da, iertare pentru omisiune… Să trăiască staţia Hartke a domnului Mee-High Pigei, că fără ea eu şi Dudu am fi doar nişte plescăitori lipsiţi de vlagă într-o furtună metalică! Iar pe domnul Mee-High Pigei îl rog şi pe această cale să facă demersurile necesare ca să ne parvină înregistrarea video pe care a făcut-o cu măiestrie dezinteresată la una dintre repetiţii.

  2. Ana Says:

    Fain, bravo, sa-ti traiasca Dudul. Sa ma inviti si pe mine la primul concert 🙂


Lasă un răspuns

