Din vacanţă

Din săptămâna de concediu petrecuta la mare, vă pot spune cu siguranţă că:

– drumul de la Bucureşti până la 2 Mai a durat 6 ore cu maşina, în condiţiile în care poliţia a închis A2 din cauza unor accidente şi ne-a deviat pe la Hârşova. Am trecut Dunărea pe la Giurgeni, plătind taxa de rigoare de 8 RON (aud azi că şi la Cernavodă se pune o taxă de 10 RON – la cât trafic e în weekend, cred că e soluţia ieşirii din criză!). De la ieşirea din Constanţa până la Eforie Nord am făcut o oră. Sfat prietenesc: nu vă duceţi la mare cu maşina în weekend.

– nici anul ăsta n-am văzut delfini, ceea ce e trist, dar imaginea asta m-a mai înmuiat:

Am ratat răsăritul din mare, dar am prins unul din nori.

– borşul de peşte de la Micul Golf are, vorba aia, „aceeaşi aromă şi gust sublim”.

– castelul de nisip pe care l-am făcut sezonul ăsta a rezistat 2 zile în mijlocul plajei şi a stârnit ceva invidie, dacă nu pentru arhitectură, măcar pentru durabilitate.

King of the Castle

– Vama Veche e o dezolantă în timpul săptămânii şi viermuială în weekend. Eclectismul Vămii (în care urlă rock, rap, punk, electro, jazz, manele şi tot ce vă trece prin cap) e stresant. Asta nu înseamnă că nu m-am alăturat gloatei, dansând beat în jurul infamului bec de la Stuf.

– m-am întors în Bucureşti pe la Negru Vodă – Adamclisi – Cernavodă -A2. În afară de faptul că şoseaua e goală, bine semnalizată  şi nu prea ai cum să te rătăceşti, drumul este minunat prin Dobrogea şi pe malul Dunării.

Cetatea Adamclisi

Cetatea Adamclisi. În plan foooarte îndepărtat, vârful monumentului Tropaeum Traiani.

După Paris în mai şi Marea Neagră în iulie mai urmează un weekend pe Transfăgărăşan şi cam ăsta va fi fost concediul meu pe 2009.

Explore posts in the same categories: Voiaj

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 comentarii pe “Din vacanţă”

  1. Andreea Says:

    Citeam si imi pregateam comentariul cand am vazut ca excursia nu a fost ratata, ai ales traseul Negru Voda- Cernavoda. Cine merge prin statiuni spre 2 Mai…. Drumul asta alternativ este superb cu gastele lui si copii veseli de pe marginea drumului.

  2. razvanbraileanu Says:

    Într-adevăr, drumul e foarte frumos. Am prins şi o zi cu nori albi pe cer albastru şi flori galbene pe câmpuri verzi.


Lasă un răspuns

