Noapte bucureşteană pe 2 roţi

Aseară am fost la Ciclopromenada nocturnă, care a ajuns la ediţia a 3-a. Eu şi Maria (dar şi Sandra, Dan şi Maria-Clara) ne-am închiriat biciclete de la Cicloteque şi, la 12 noaptea, am plecat de pe Strada Franceză. Nu singuri, ci alături de peste 400 de alţi biciclişti. Pentru că, dacă la primele 2 ediţii, numărul participanţilor abia a trecut de 100, acum prezenţa a fost peste aşteptari: de la o familie de biciclişti care aveau remorcat un faeton cu o fetiţă de 3 ani la un puşti de 7 ani care a pedalat pe tot traseul, de la oameni trecuţi de prima tinereţe la bikeri înrăiţi.

Am mers pe traseul Calea Victoriei – P-ţa Naţiunile Unite – Splaiul Independenţei – Bd. Cantemir – Parcul Tineretului – Bd. Şincai – Bd. Nerva Traian – Bd. Unirii – P-ţa Alba Iulia – Bd. Unirii – P-ţa Unirii – P-ţa Universităţii – P-ţa Romană – P-ţa Victoriei – P-ţa Charles de Gaulle – Bd. C. Prezan – P-ţa Presei Libere – retur prin P-ţa Victoriei – Cal. Victoriei. Coloana s-a întins pe câteva sute de metri; s-a mers pe pistele de biciclete acolo unde s-a putut, în rest am ocupat o bandă de circulaţie (sub supravegherea Poliţiei). Am fost priviţi cu suspiciune de bucureştenii întâlniţi pe traseu (majoritatea taximetrişti), am fost şi salutaţi de câteva maşini care ne-au depăşit. Bucureştiul nu e un oraş friendly pentru biciclişti – pistele sunt puţine şi, uneori, absurde (cu copaci, borduri înalte şi maşini parcate) – dar, cu toate acestea, numărul bicicliştilor e în creştere.

În jurul orei 3 am ajuns de unde plecaserăm, mai puţini decât la start. A fost prima oară când am pedalat prin Bucureşti, aşa că mă resimt puţin, mai ales din cauza şeii incomode (în afară de asta, bicicleta de la Cicloteque s-a comportat exemplar).

Mai multe poze aici.

Update 1: ne-a văzut şi Pro TV.

Update 2: Maria a scris preafrumos în „Adevărul de duminică”.

Explore posts in the same categories: Voiaj

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 comentarii pe “Noapte bucureşteană pe 2 roţi”

  1. miji Says:

    super. next time vin si eu


  2. […] Aseara a fost o noua editie a ciclopromenadei, cea cu numarul 3, si cea mai tare de pana acum. via razvan braileanu […]

  3. ion Says:

    bai, asta cu saua nu-i adevarat. asa-s toate seile de bicle. Da’ iti revii, iti spun din experienta, dupa sejurul clasic de cinci zile lucratoare la birou.


  4. Ba nu chiar, şaua de la Kelly a mea nu produce efecte adverse. Dar de la bicicleta Mercedes de ieri mă doare…


Lasă un răspuns

