Stockholm

Frumos oraş, nu spectaculos, dar aşa cum trebuie, curat, bine organizat şi frumos colorat de toamnă (am fost acum o lună).

Explore posts in the same categories: Foto, Voiaj

Etichete:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 comentarii pe “Stockholm”


  1. Ai fost la Stockolm? 😀 Sper sa ajung si eu, candva in urmatorii ani. Pana una alta, sunt incantat ca am ajuns 5 zile la Londra. 🙂 Frumos oras, dar in 5 zile nu faci mai nimic.

    • razvanbraileanu Says:

      La Paris am stat o săptămână şi am simţit ca mi-ar mai trebui încă una ca să văd la un nivel decent care e treaba (btw, foarte frumos!). La Stockholm am stat doar 3 zile, dar n-am simţit nevoia de mai mult, poate şi din cauza vremii – ploaie, vânt şi frig. Oricum, Stockholmul e mult mai mic decât Parisul şi Londra.

  2. miji Says:

    Faine poze, ce ai papat repsectiv beut pe acolo? Some traditional somon pizza? 🙂

    • razvanbraileanu Says:

      Mon, pizza nu, dar am îngurgitat (literalmente) nişte chifteluţe de ren şi plăcintă de mere cu sos de ou. Plus, cum era şi normal, ceva de la Burger King, vorba aia…


Lasă un răspuns

