Vae victis

Pentru triumfalismul de după exit poll-uri, când mai avea puţin şi pupa şi microfoanele, nu numai soţia, crinul şi icoana, domnul Geoană are o zi grea. Cum nu-l cred capabil de depresii profunde, nu-i plâng de milă. După cum a declarat, a câştigat un prieten nou, pe domnul Atonescu, care îi poate oferi sprijinul moral, în cazul în care relaxarea în reşedinţa domnului Vântu nu mai dă rezultate.

Vae victis

Printre cunoscuţii mei, dintre care o bună parte l-au votat de domnul Antonescu în primul tur, filmuleţul cu Băsescu din 2004 a fost punctul de cotitură care i-a scandalizat şi i-a făcut să voteze împotriva convingerilor politice, dar mai ales împotriva josniciei. Să fie primit, domnule Patriciu!

În rest, vor fi scandaluri, turbulenţe, urlete şi vânzoleală. Pe care, prin votul meu, mi le-am asumat, în detrimentul liniştii lucrative şi a zâmbetului iliescian.

Explore posts in the same categories: Politică

Etichete: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 comentarii pe “Vae victis”

  1. Mihai Says:

    Poza din header nu-i cam veche? Intreb!
    Update photo, plz!
    Iar eu nu fac complimente.

  2. andrei linx Says:

    1. prietenii tai au votat cu antonescu in primul tur
    2. basescu loveste un copil
    3. prietenii tai vad filmul cu basescu lovind un copil
    4. prietenii tai voteaza impotriva recomandarii lui antonescu, adica pentru basescu. Cel care a lovit un copil
    5. tu esti de acord cu prietenii tai

    • razvanbraileanu Says:

      Prietenii mei l-au văzut pe d-l Patriciu cum a anticipat lovitura mediatică, l-au văzut apoi cabotin după prezentarea filmului şi au tras concluziile de rigoare. Cred că e meritul d-lui Patriciu că a mutat atenţia publică de la un posibil fapt reprobabil (Băsescu a lovit un copil) la imixtiunea „mogulilor” in campania electorală. Oricum, eu n-am zis nimănui cu cine să voteze.
      N-aş vrea să fiu acuzat că l-am votat pe Băsescu fiindcă a lovit un copil. L-am votat în ciuda acestui fapt (mă rog, eu cred că Băsescu la „mângaiat” cu palma, nu l-a lovit, iar mişcarea a fost accelerată digital – dar asta e altă discuţie).

  3. Andrei Says:

    Eu as fi preferat linistea si stabilitatea politica, scandalurilor si mistourilor lui Basescu, deoarece nu ma intereseaza strict politica, ci economia. Si economia are nevoie de stabilitate politica. Oricum coruptia in institutiile statului e la fel de mare ca inainte de BAsescu. Si nu am auzit de niciun caz mare de coruptie in justitie in ultimii 5 ani. S-a condamnat comunismul citindu-se o foaie in parlament, dar nu am auzit de niciun mare dosar desecretizat (in afara de Mona Musca). Si se fura la fel de mult ca in 2000-2004.

    Cat despre guvernul Boc, din cate stiu ‘de dreapta’ inseamna sprijinul economiei private ca sa nu-ti scada incasarile si sa nu-ti creasca cheltuielile(prn intrare in somaj).
    Ce masuri de acewst gen a luat PDL-ul? Niciuna. Dimpotriva, unui nr imens de firme nu li s-a returnat TVA-ul pe care se bazau, acelorasi firme li s-au adagat penalizari gigantice pt neplata taxelor (ironie ‘de dreapta’), s-a adaugat o taxa in plus (forfetaru;) fara sa se gandeasca nimeni ca vremuri de criza firmele in general trec pe minus, guvernul s-a imprumutat cu 60 mld de lei de pe piata interna, bancile neffind stimulate sa sustina firmele cand pot mulge statul – dobanzile raman imense pt firme.
    Ca sa nu mai vorbim de transa de la FMI din rezerva BN care s-a epuizat ‘tinand’ cursul pe vremuri de instabilitate politica.

    Iar in 1 octombrie, cand se calculeaza taxele si accizele pe baza cursului, ce fac Basescu &Boc? Il ataca pe NIca.
    Stii cat consuma o fabrica de materiale de constructii, de asini sau textile pe energie(electrica/termica etc.)? La o asemenea crestere a cursului, pe vremuri de criza, o sa fie o lovitura prea mare pt IMM-uri.

    Si ar fi atatea de reprosat. Iar cand il aud pe Boc vorbind de salarii si pensii, iar acum fiind nevoie de imprumuturi pt a le plati, fara nicio intentie sa sustina mediul privat sau sa faca mai suplu aparatul de stat ( prin privatizari – calea capitalista, nu prin disponibilizari – metoda paguboasa pt stat).

    In plus, am multi prieteni care nu mai lucreaza sau ale caror firme se inabusha in datorii, si inca nu sunt trecuti pe listele de someri. S-a pierdut un an nefacandu-se nimic, s-a luat un imprumut imens si pana acum banii le-au curs printre degete.

    Mi se falfaie cine a iesit presedinte, chiar daca a iesit cu o campanie pt prosti: comunistii (la 20 de ani de la cadere, si dupa 3 mandate PSD care nu au readus comunismul) si mogulii (care au prosperat in ultimii 5 ani).
    Dar daca ii mai vad pe Boc, Videanu si Pogea turnand gogoshi o sa imi iau la bataie televizorul.


Lasă un răspuns

