Scoal’te, blogule, şi umblă!

„De ce nu mai scrii, dom’le, pe blogul ăla?”, m-a întrebat un om de bine.

Ce să fac? Să dau vina pe Facebook, pe comoditate sau pe zăpezile de anul ăsta, nu de altădată? N-am scuze plauzibile.

Gata, s-a terminat hibernarea, urmează posturi noi, într-un ritm pe care îl vreau susţinut. Filme am văzut vreo 50 de la începutul anului, pe plan muzical se anunţă activitate intensă, mass-media îmi provoacă în continuare perplexităţi, iar politica e „în trombă”, vorba cântecului. Deci, ar fi de scris.

Aşa să-mi ajute internetul!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

10 comentarii pe “Scoal’te, blogule, şi umblă!”

  1. trifoi Says:

    Pai bafta! Si eu am iesit din hibernare (dupa vreun an), si am reusit sa scriu macar vreo 3 posturi pe saptamana. Pana la urma, e un exercitiu de consecventa, dupa cum vad eu lucrurile.

  2. bogdan Says:

    maestre, te astept cu nerabdare. mai ales recomandarile de filme 🙂

  3. Garm Says:

    Asa sa fie. Spor la treaba 🙂

  4. razvanbraileanu Says:

    Mulţumesc, mă voi strădui să nu înfig laleaua-n brânză!

  5. cristina Says:

    welcome back! te voi citi negresit si, asa cum spune Bogdan, ma bazez pe tine pt. recomandarile cinematografice, asa cum am facut si pana acum, de altfel 🙂

    • razvanbraileanu Says:

      Merci, Cristina! Colegul Bernard e de altă părere…
      http://bernardnoghiu.wordpress.com/2010/03/19/de-acum-altfel-decat-pana-acum/


      • Ar fi păcat ca toată lumea să fie de acord cu tine. Cred că ştii asta. Nu ar avea nici sens, nici culoare un asemenea spaţiu. Ştii (dacă tot eşti setat pe filem) e ca în filmele de anticipaţie, unde ni se oferă o lume ideală, în care nimic nu depăşeşte regula. Plictisitor. Şi a nu fi de acord, nu înseamnă neapărat a combate, dar şi asta se învaţă, în caz că nu se percepe orice e diferit ca fiind ofensator. E o mică-mare porblemă de atitudine şi de autopercepţie. Sigur, nu e cazul la tine…

      • razvanbraileanu Says:

        Normal că nu e cazul meu, altfel nu aş fi dat linkul către marea-mica ta părere…

      • cristina Says:

        am vazut. dar ceea ce nu inteleg este cu ce anume nu este de acord Bernard si a cui este problema (mica, mare ori cum o fi ea) de atitudine ?!?


Lasă un răspuns

