Camino

Maria a scris despre Camino, pelerinajul de 800 de km prin Spania, o experienţă care poate fi, de la caz la caz,  religioasă, turistică sau, pur şi simplu, fizică.

Camino pleacă din pirineii francezi şi se termină la Santiago de Compostela, aproape de ocean. Se merge pe jos sau pe bicicletă, cu un bagaj minim, timp de o lună. La plecare obţii paşaportul de pelerin, care îţi permite să te cazezi şi să mănânci la preţuri mici. La sosire primeşti „compostela”, diploma de pelerin. Drumul durează cam o lună.

Mulţi pleacă pe Camino pentru experienţa spirituală, ca să se regăsească după momente dificil. Eu m-aş duce pentru exerciţiul fizic şi pentru plăcerea de a desoperi la picior sau la pedală bucăţi dintr-o ţară străină.

Explore posts in the same categories: Voiaj

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 comentarii pe “Camino”

  1. klawz Says:

    Camino de Santiago, mai precis.
    http://nklawz.blogspot.com/2009/12/camino-de-santiago.html
    As vrea si eu sa-l fac intr-o zi. Am mers pe el de la Astorga pina la Ponferrada, cu masina. Multe chestii de vazut. COnform traditiei, se termina in fata catedralei din Santiago (http://nklawz.blogspot.com/2009/08/santiago-de-compostela.html) dar unii continua pina la Finisterra, adica 150-200 de km mai departe, cel mai vestic punct al EUropei

  2. razvanbraileanu Says:

    Eu m-aş duce fie şi numai pentru baia din ocean după 800 de km (+ 150-200).
    Foarte frumoase poze faci, bre! Ştiu că ochiul fotografului e cel mai important, dar, totuşi, ce aparat foloseşti? Ca pe vremuri te ştiam cu o săpuniera Canon Powershot.

  3. trifoi Says:

    Am si eu o prietena care a terminat Camino 🙂 Si am auzit atatea povesti de la ea, incat vreau si eu sa fac asta intr-o zi… Probabil intre joburi, ca nu ai nevoie de prea multi bani.


Lasă un răspuns

