Brief

Cu plăcere raportez că în weekendul ăsta am participat la următoarele acţiuni:

* preview la numărul 2 al Decât o Revistei (aşa o fi acordul gramatical?). Aglomeraţie, multă lume „urbană”, câţiva cunoscuţi, dulciuri de casă foarte bune, două pisici ale incintei (Verde Cafe, în zona Vasile Lascăr – Tunari). Decât o Revista apare în două săptămâni şi printre fetele de pe copertă e şi Maria.

* conferinţa Explore Camino, unde nişte oameni care au făcut pelerinajul de 800 km pe jos sau pe bicicleta ne-au povestit cum e. Cel mai tare a fost Richard Reese, un trainer olandez care trăieşte în România şi care a dat toate detaliile tehnice şi pragmatice ale drumului cu bicicleta pe traseul spaniol.

* animaţia How to Train Your Dragon 3D la cinema, care a fost peste medie. Iniţial n-am fost prea încântat să merg la 3D, mai ales după experienţa nefericită cu Alice in Wonderland, la care s-a văzut foarte întunecat (The Light Cinema). La Cinema City a fost OK, aşa că am putut să mă bucur liniştit de film, care a avut proporţii rezonabile de umor, efecte speciale, şantaj emoţional şi didacticism.

* bonus, duminică l-am băgat pe Dudu într-o amplificare adevărată după mai bine de o lună de pauză. Am tras o repetiţie cu un domn tobar la prima vedere, alături de cei 2 chitarişti cu care cânt de 1 an.  Ne-am cam ieşit din mână, dar asta se rezolvă cu repetiţiile. N-a fost rău.

Cam atât. A, şi am terminat Medal of Honor Airborne – brici! -, şi am văzut The Manchurian Candidate – slab.

Explore posts in the same categories: Film, Media, Muzică, Voiaj

Etichete: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

