Interviu cu Florin Şerban

Când am intrat în penitenciar, nu i-am întrebat nicodată: tu ce-ai făcut şi ce pedeapsă ai? Pentru că, în momentul în care afli că unul a fost condamnat pentru omor deosebit de grav şi afli şi pe cine a omorât, te uiţi altfel la el, şi altfel de uiţi la cel care a fost condamnat pentru trei furturi. N-am vrut să fac discriminarea asta” – mi-a spus azi regizorul Florin Şerban, referindu-se la deţinuţii cu care a lucrat la filmul „Eu când vreau să fluier, fluier”.

Debutantul premiat cu Ursul de Argint la Berlinala din 2010 mi-a mai vorbit, printre altele, despre despre relaţia sa cu criticii, despre diferenţele dintre şcolile de film din SUA şi România şi despre următorul său proiect, o şcoală de actorie pentru oameni obişnuiţi:

Interviul cu Florin Şerban va fi publicat în curând în revista 22.

PS: Mane, cu părere de rău, dar Florin Şerban nu crede că românii pot să facă film de groază.  Îl contrazici?

Later edit: interviul poate fi citit aici.

Explore posts in the same categories: Film

Etichete: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 comentarii pe “Interviu cu Florin Şerban”

  1. aronbiro Says:

    unde e interbiu man, sa vad si eu ce zice. adevaru e ca nu-l contrazic, creca n-avem gena. desi eu am vro doo scenarii in buzunar.

  2. trifoi Says:

    eh, si eu m-am gandit ca vreau sa scriu un scenariu de film de groaza 🙂 :))


Lasă un răspuns

