Băncile o duc bine

La începutul crizei am fost bombardaţi cu informaţii referitoare la problemele băncilor: cum că n-au lichidităţi şi se confruntă cu riscul falimentului. Ei bine, am găsit nişte bănci care se pare că se descurcă foarte bine, dacă e să ne luăm după aspectul lor: băncile din Herăstrău.

Încadrate generic în categoria simandicos numită „mobilier stradal”, noile bănci din Bucureşti frapează prin atenţia la detaliu oribil şi somptuozitate urâtă, dar, aparent, durabilă. Când bugetul primăriei este sub presiunea unor chestiuni mult mai urgente – străzi cu gropi, Centrul istoric părăginit -, iată că bani pentru kitsch în aer liber se găsesc fără probleme.

În acelaşi stil, după coşurile de gunoi, mă aştept să văd în curând toalete ecologice din tablă cu emblema oraşului. Totul la un preţ pe măsură.

Explore posts in the same categories: Foto, Nervi

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 comentarii pe “Băncile o duc bine”

  1. Dorin Coza Says:

    Hmm, mie imi place mobilierul stradal personalizat. Ar fi o problema doar daca pretul platit de Municipalitate a fost mai mare decat pretul de piata …

    • razvanbraileanu Says:

      Mie mi se par oribile băncile astea. Nu ştiu cât au costat, dar par scumpe. Eu nu zic să pună bănci de plastic fiindcă sunt ieftine. O să mă interesez de costuri.

  2. ion Says:

    bai, nush ce sa zic…
    decat bancile alea pe care scrie „primaria sector 5” sau „vanghelie”. oricum, sunt primele semne de branding urban de pe la noi (vad ca avem o stema p-acolo).

    • razvanbraileanu Says:

      Brandingul urban funcţionează perfect şi dacă e discret – uită-te la capacele de canal de la Sibiu. Eu când merg în parc vreau să stau pe o bancă, nu pe un monument baroc.

  3. ion Says:

    ce ma, nu mai iese stema de pe pantaloni? 😀


  4. Realitatea trista este ca se poate si mai rau. Probabil combinatia cu boschetii sub forma de animale e ucigatoare.
    Administratia doreste macar in parc o idee imperiala de cel mai mare mic Paris


Lasă un răspuns

