Praga văzută de sus

Mi s-a spus că orice oraş arată mai bine dacă e privit de sus. Am văzut anul trecut Parisul din Arc de Triomphe, din Tour Eiffel şi de la Sacre Coeur. Da, arată spectaculos. La fel de spectaculoasă mi s-a părut şi Praga văzută anul ăsta din Petřínská rozhledna şi de la Pražský hrad, doar două dintre cele peste 120 de locuri de unde poate fi văzută panorama capitalei Cehiei.

Vedere din Turnul Petřín

M-am întrebat dacă Bucureştiul e defavorizat prin faptul că nu are locuri publice înalte de unde să poată fi văzut. Mă tem că e, mai degrabă, favorizat de lipsa lor.

Explore posts in the same categories: Voiaj

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

